Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Istanbul Heerlen. Meer weten? Ontdek meer
r
16 jun 2026 om 20:27
Helemaal super!!!
Marc
14 jun 2026 om 21:51
De döner smaakte goed, de shoarma echter was vies en heb ik maar voor de helft kunnen opeten. Kapotte, lekkende potjes knoflooksaus. Het oogde allemaal alsof men er vandaag geen zin in had.
Ronnie
14 jun 2026 om 18:54
MMMMMMmmmm!!!!!!!
fa
14 jun 2026 om 10:45
het smaakte perfect, zoals altijd top!
Linda
13 jun 2026 om 17:32
Het werd 45 minuten eerder bezorgd dan gevraagd. De cola was warm
Helga
8 jun 2026 om 21:04
erg lekker en goed warm goed verpakt vriendelijke bezorger en het eten was er een half uur eerder dan werd aangegeven bij thuisbezorgd
Westenberg
8 jun 2026 om 12:47
Lekkere döner. vlotte levering!
Jort
7 jun 2026 om 22:38
Slechte service. Besteld en bestellen betekent “deur tot deur” echter denken deze mensen daar anders over. Gebeld met 3 man van het personeel en ze bleven volhouden dat ik het moest gaan halen aan de straat terwijl ik 8 hoog zit. Wel gewoon bezorging €2,5
Daphne
6 jun 2026 om 1:47
altijd snel altijd lekker
Driessen
30 mei 2026 om 15:08
Goed eten. Smaakte heerlijk
Mario
29 mei 2026 om 22:05
het smaakte super lekker het eten was goed gekruid
Mir
25 mei 2026 om 18:36
Lekkere pizza en NIET vettig. Top!!!